Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Thank you Bioten!!!

Καλημέρα όμορφα μου κορίτσια!!! Πως είστε?? Ελπίζω όλες καλά!! Τι μουντός καιρός είναι αυτός βρε παιδί μου? Δεν λέει να βγάλει λίγο ήλιο! Δεν πειράζει όμως, εμείς με τα χρώματα και τα αρώματα μπορούμε να φτιάξουμε την κάθε μας μέρα ξεχωριστή!
Λοιπόν κορίτσια μου περίπου πριν 10 μέρες είχα την τιμή να παραλάβω από την Bioten ένα πακετάκι το οποίο περιείχε ένα καινούριο προ'ι'όν για το σώμα! Πρόκειται για τον καινούριο εντατικό ορό κατά της κυτταρίτιδας (intensive anti-cellulite seroum)! Μαζί περιείχε και ένα dvd με πληροφορίες για το συγκεκριμένο προ'ι'όν!



Αυτές τις 10 μέρες το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και στην κοιλιά και στους μηρούς και προς μεγάλη μου έκπληξη έχω δει αρκετή διαφορά στην υφή του δέρματος καθώς επίσης έχει ελαττωθεί ορατά η όψη '' φλοιού πορτοκαλιού''!
Προσωπικά το χρησιμοποιώ 2 φορές την ημέρα, μία το πρωί μετά το ντους μου  από το γυμναστήριο, έχοντας κάνει απολέπιση με λούφα σε κοιλιά και μηρούς ( με την λούφα αυξάνεται η κυκλοφορία του αίματος και ανοίγουν οι πόροι με αποτέλεσμα η επιδερμίδα να δέχεται και να κλειδώνει τα συστατικά του προ'ι'όντος που βάζουμε και έτσι γίνεται καλύτερη ''δουλειά'') και μία φορά το βράδυ πριν κοιμηθώ! Να ξέρετε επίσης ότι τέτοιου είδους προ'ι'όντα τα τοποθετούμε πάντα με κυκλικές και ανοδικές κινήσεις μέχρι να το απορροφήσει τελείως το δέρμα μας!

Παρακάτω σας αναφέρω ακριβώς αυτό που γράφει στη συσκευασία όσον αφορά για την δράση του:
'' Ο εντατικός ορός κατά της κυτταρίτιδας Bioten Bodyshape περιέχει ένα μοναδικό συνδυασμό ενεργών συστατικών που βοηθούν στην καταπολέμηση της όψης ''φλοιού πορτοκαλιού'' και συσφίγγουν ορατά το δέρμα μετά από 10 μέρες. Το Lipofirm, ένα σύμπλεγμα φυσικών συστατικών, επαναφέρει τη δομή του κολλαγόνου του δέρματος αυξάνοντας και ρυθμίζοντας την μικροκυκλοφορία. Η λιποδιαλυτική δράση ενεργοποιείται, μειώνοντας το λιπώδη ιστό. Το δέρμα γίνεται πιο σφριγηλό αποκτώντας μεταξένια λάμψη. Το Acai Berry, αποκαλείται το super fruit του Αμαζονίου και αποτελεί  ένα φυσικό αντικυτταριτιδικό συστατικό. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε μέταλλα, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, το εκχύλισμα του Acai Berry  βελτιώνει ορατά την σφριγηλότητα   του δέρματος. Η ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση σε συνδυασμό με τις αναζωογονητικές του ιδιότητες βοηθά στην αποκατάσταση της υφής του δέρματος και στην ανάκτηση της φυσικής του απαλότητας.''

Όσον αφορά την προσωπική μου άποψη σχετικά με αυτό το προ'ι'όν είναι ότι πρόκειται για έναν πολύ καλό αντικυτταριτιδικό ορό που πραγματικά βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας, μειώνοντας αισθητά την κυτταρίτιδα δίνοντας μια ιδιαίτερη απαλότητα στο δέρμα! Εννοείται όμως πως πάντοτε δεν αρκεί μια κρέμα όσο καλή και να είναι να μπορεί να κάνει θαύματα από μόνη της! Πρέπει και εμείς να συμβάλλουμε  με την γυμναστική, την σωστή διατροφή ( όχι trans λιπαρά ) και φυσικά να πίνουμε πολύ πολύ νερό!! Τον συγκεκριμένο ορό τον συνιστώ ανεπιφύλακτα για όσες θέλουν να απαλλαγούν από την κυτταρίτιδα με φυσικά ενεργά συστατικά!!!

Πολλά φιλιά,
    Όλγα!!!

6 σχόλια:

  1. ομορφο blogακι, ομορφα θεματα...τελεια. Αυτο ειναι το δικο μου http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ θα χαρω να γινεις μελος του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου κορίτσι!! σε ευχαριστώ πολύ!! και γω είμαι μέλος σου πλέον! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Όλγα μου,είμαι ήδη μέλος στο blog σου εδώ και πολύ καιρό! :) Χαίρομαι που ήρθες κι από το δικό μου μια βόλτα,ελπίζω να τα λέμε είτε από εδώ,είτε εκεί! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θελω να το δοκιμασω οπωσδηποτε! Πολυ καλη αναρτηση
    Φιλια
    Μαιρη

    Happy Birthday Fairy Mary Giveaway
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/04/happy-birthday-fairy-mary-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!! έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή