Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Αγαπημένα Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2015!!!!


Καλησπέρα σε όλους!!! Καλώς μας μπήκε η άνοιξη αν και ο καιρός δεν βλέπω να ζεσταίνει!Η σημερινή ανάρτηση μου περιλαμβάνει τα αγαπημένα δυο μηνών λόγω του ότι υπήρξαν αυξημένες υποχρεώσεις δεν κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο για να γράψω...Δεν είναι πολλά τα αγαπημένα μου αυτή την φορά... Οπότε ας ξεκινήσω να σας τα δείχνω!!!


Ξεκινάω με το αρωματικό κομμάτι το οποίο περιλαμβάνει το αφρόλουτρο, την κρέμα σώματος και το αντίστοιχο άρωμα από τον Korres! Είναι το δωράκι που μου έκανε η συννυφάδα μου η Στελλίτσα ( Στελλίτσα μου σε υπέρ ευχαριστώ!)!! Η μυρωδιά της συγκεκριμένης σειράς αποτελείται από ίριδα, βιολέτα και λευκό πιπέρι! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη αλλά το μόνο που δεν μου αρέσει γενικά στα προ'ι'όντα του Korres και το έχω χιλιοπεί είναι ότι δεν κρατάνε καθόλου οι μυρωδιές τους...


Δεύτερο δωράκι επίσης από την Στελλίτσα αυτά τα φανταστικά προϊόντα για το πρόσωπο! Ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω και ήμουν πολύ τυχερή που ήταν δώρο! Πρόκειται για την απολεπιστική κρέμα καθαρισμού με άγριο τριαντάφυλλο του Korres επίσης και αντίστοιχα η αναπλαστική μάσκα ύπνου! Τα συγκεκριμένα προ'ι'όντα είναι για να δώσουν λάμψη στο πρόσωπο και σταδιακά να μειώσουν τις καφέ κηλίδες! Μπορώ να πω ότι τα χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε βράδυ και η επιδερμίδα μου το πρωί είναι πολύ απαλή, φρέσκια και λαμπερή!!!


Περνάμε σε μακιγιάζ ματιών! Αυτές είναι δυο παλεττίτσες με 8 σκιές η κάθε μία! Τα χρώματα είναι ανοιξιάτικα και μου αρέσουν πολύ! Γενικά όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι αγαπώ πολύ τα χρώματα και τολμάω τα πάντα στο μακιγιάζ!! Έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια! Μπράβο αγαπημένη Flormar δεν με απογοητεύεις ποτέ!!!


Αγαπημένη μάσκαρα, η οποία είναι χαρισμένη από την Γιούλη μου (ευχαριστώ Γιουλίκα μου), είναι η masterpiece max από max factor!! Εξαιρετικός όγκος και μήκος και πλούσιο μαύρο χρώμα! Την λάτρεψα!!


Δεύτερο δωράκι από την Γιούλη είναι ένα διπλό κραγιόν επίσης από max factor! Το συγκεκριμένο είναι στις αποχρώσεις του απαλού ροζ και του του πιο σκούρου ροζ! Βγαίνει σε πολλές αποχρώσεις! Μου άρεσε πάρα πολύ! πολύ καλή απόδοση χρώματος και πολύ καλή διάρκεια!!!


Αυτά είναι τρία κραγιόν από την Flormar από σειρά περιορισμένης κυκλοφορίας! Είναι σε ματ υφή και τα χρώματα που επέλεξα να πάρω εγώ είναι το κοραλλοπορτοκαλοκοκκινο, το burgundy και κλασσικά το αγαπημένο μου ροζ της Barbie!! Είμαι ξετρελαμένη μαζί τους!!


Εννοείται ότι με τα κραγιόν πάνε σετάκι και τα ρουζάκια!!! Πάλι Flormar (κόλλημα τελικά με αυτή την εταιρεία)! Αποχρώσεις του ροζ, ροδακινί και καφεκοκκινο...


Και τέλος λάμψεις παντού!!!! Στα μάγουλα, στη μύτη παντού παντού.... Diamond sparkle από την Avon! I just love it!!

Αυτά από μένα!! Σας άρεσαν τα αγαπημένα μου???

Σας φιλώ,
 Όλγα!!

10 σχόλια:

  1. Το αφρόλουτρο, η κρέμα σώματος και το άρωμα από τον Korres πρέπει να είναι πολύ ωραία!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία φίλη μου, γενικά τα αρώματα του Korres μου αρέσουν πάρα πολύ, το μόνο που με δυσαρεστεί με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι η διάρκεια τους... και είναι κρίμα γιατί πλέον δεν τα λες και φθηνά προ'ι'όντα μολονότι παράγονται στην Ελλάδα...

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα, αλλά ζήλεψα ιδιαίτερα τα προϊόντα Korres! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Σταυρούλα το συγκεκριμένο άρωμα έχει απίστευτη μυρωδιά... το πρόβλημα είναι η διάρκεια.. να φανταστείς ότι έχω πάντα στην τσάντα μου το εκάστοτε άρωμα που φοράω και όταν φοράω το συγκεκριμένο συνεχώς ακούγεται ένα φσιτ ωστόσο όμως η μυρωδιά του είναι απαράμιλλη...

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς μερικά αρώματα δε συμφωνούν με το δέρμα μας, μου έχει τύχει και εμένα! Αφού είναι πολύ ωραία η μυρωδιά του όμως χαλάλι :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφα, πρέπει να τσεκάρω τις παλέτες με τς σκιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν καταφέρεις και τις βρεις να τις πάρεις! Ήταν από περιορισμένης κυκλοφορίας σειρά!!

      Διαγραφή