Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Αγαπημένα Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2016!!!


Καλησπέρα σε όλη την όμορφη παρέα!!! Άκρως χειμωνιάτικος σήμερα ο καιρός!!! Αυτήν την στιγμή που ξεκίνησα να γράφω η θερμοκρασία είναι ακριβώς στους 2 βαθμούς...Μπρρρ κρύο...Σήμερα θα σας δείξω τα προ'ι'όντα που χρησιμοποίησα πολύ τους μήνες Οκτώβρη και Νοέμβρη!! Πάμε λοιπόν...




Ξεκινάω μυρωδάτα με δυο πολύ αγαπημένα μου αρώματα!! Και τα δυο από την αγαπημένη μου Avon! Το πρώτο είναι το Tomorrow μαζί με την αντίστοιχη λοσιόν σώματος!! Ένα άρωμα ανατολίτικο με ξυλώδεις νότες και συνάμα γλυκό...Από το 2005 που πρωτοκυκλοφόρησε δεν λείπει ποτέ από το boudoir μου ( γενικά έχω πολλά αρώματα τα οποία είναι all time classic για μένα, τα αγοράζω ξανά και ξανά ). Το δεύτερο είναι επίσης ένα άρωμα που δεν λείπει ποτέ από την κλασσική συλλογή μου! Είναι το Rare Gold μαζί με την αντίστοιχη λοσιόν σώματος! Avon καλά θα κάνεις να κυκλοφορήσεις και τα αντίστοιχα αφρόλουτρα των αρωμάτων σου!! Αυτό το άρωμα πρωτοκυκλοφόρησε το 1995 και το αγόραζε η μαμά μου! Η συσκευασία πλέον έχει αλλάξει ( όπως και σε άλλα αρώματα καθώς και η σύσταση σε πολλά λόγω της νομοθεσίας που ορίζει κάποιες συγκεκριμένες παραμέτρους για τα αρώματα ), ωστόσο όμως για μένα παραμένει αγαπημένη μυρωδιά!! Είναι βασισμένο στα λευκά και κίτρινα άνθη, με περγαμόντο, μανταρίνι, πορτοκάλι, γιασεμί και γαρδένια!!! Προτείνω και τα δυο ανεπιφύλακτα ειδικά τώρα που είναι χειμώνας και ενδείκνυται για πιο "βαριά" αρώματα!!!




Περιποίηση και καθαριότητα σώματος επέλεξα από τον Korres το αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος με άρωμα αμύγδαλο κεράσι!!! Λατρεύω τις μυρωδιές του Κορρέ αλλά δυστυχώς δεν μου κρατάνε καθόλου όπως και τα αρώματα του...Το αφρόλουτρο ήταν σε συσκευασία προσφοράς 1+1!!!





Για απολέπιση σώματος χρησιμοποίησα από την Yves Rocher το απολεπιστικό με άρωμα πικάντικης βανίλιας!!! Αυτή στην φωτογραφία είναι η δεύτερη συσκευασία!! Είμαι πολλά χρόνια σύμβουλος ομορφιάς στην Yves Rocher και μπορώ να πω ότι πλέον οι τιμές της είναι απίστευτα προσιτές ενώ παλαιότερα ήταν πάρα πολύ ανεβασμένες και δεν είχα την οικονομική άνεση να τα αγοράζω εύκολα...Το συγκεκριμένο απολεπιστικό κάνει πολύ βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας και αφήνει ένα υπέροχο άρωμα!!!




Αποσμητικό που δεν με έχει προδώσει ποτέ και πάντα επιστρέφω σε αυτό μετά από αποτυχημένες αγορές και δοκιμές είναι το κλασσικό Noxzema! Δεύτερο που μου αρέσει είναι η κρέμα αποσμητικό μανιτάρι από την Dove! Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι περαιτέρω να γράψω γι'αυτό καθώς το γνωρίζετε όλοι σαν προ'ι'όν!





Προ'ι'όντα ντεμακιγιάζ είναι το νεράκι micelaire από την Garnier και το απαλό ντεμακιγιάζ για τα μάτια της L'oreal! Αρκετά ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα που προσφέρουν. το ντεμακιγιάζ ματιών είναι για το μη αδιάβροχο μακιγιάζ, για το αδιάβροχο έχω το αντίστοιχο διφασικό!!




 Για κοψίματα χρησιμοποίησα αρκετά το bronzer της Manhattan στην απόχρωση 2. Περιέχει δύο αποχρώσεις μια πιο ζεστή και μια πιο ψυχρή. Η αλήθεια είναι ότι περισσότερο ευχαριστήθηκα την ψυχρή απόχρωση! Ωραίο bronzer με σχετικά καλή απόδοση. Το μόνο που δεν μου άρεσε καθόλου είναι ότι τρίβεται πολύ...




 Αγαπημένα ρουζάκια είναι από την εταιρία Grigi τα terra shine blush on στις αποχρώσεις 03 και 04!! έχουν shimmer κάτι που γενικά μου αρέσει εμένα!! Αυτό που δεν μου άρεσε είναι η τιμή τους η οποία είναι στα 12 ευρώ και την θεωρώ ακριβή σε σχέση με αντίστοιχα προ'ι'όντα από άλλες εταιρείες...κατά τα άλλα είναι αξιοπρεπέστατα ρουζ!!






Περνάω σε δυο πολύ πολύ αγαπημένα highlighters από την εταιρεία Lovely την οποία βρίσκουμε στα Dust & Cream! Το πρώτο είναι στην ασημί απόχρωση και το δεύτερο στην χρυσαφί! Η τιμή τους είναι στα 3,80 ευρώ, η απόδοση τους είναι εξαιρετική καθώς και η διάρκεια τους!!!






Για μακιγιάζ ματιών χρησιμοποίησα και μου άρεσαν πολύ πολύ οι παλέτες με τις σκιές από την Wet n' Wild!! Η πρώτη με τις μωβ αποχρώσεις είναι η Quartzcenter και η δεύτερη με τις nude είναι η  Coming in Latte!! Εξαιρετική απόδοση και εξαιρετική διάρκεια!!!




Εννοείται τα φρυδάκια πρέπει να είναι πάντα στην εντέλεια!!! Τελευταία χρησιμοποιώ πολύ την σκιά για τα φρύδια από την Golden Rose η οποία είναι καταπληκτική. Έχει πολλές αποχρώσεις και καλύπτει σχεδόν όλες τις αποχρώσεις των φρυδιών. Και για μολυβάκι εδώ και χρόνια χησιμοποιώ της Sephora το νούμερο 02! Πολύ καλή διάρκεια και απόδοση!!




Τέλος άφησα τα κραγιόν...καινούρια αποκτήματα και πολύ αγαπημένα!!! Τα νέα ματ κραγιόν από την Sephora!!! Οι αποχρώσεις που είναι στην φώτο με την σειρά είναι οι εξής Μ03, Μ14, Μ09, Μ11 και Μ10. Τα περισσότερα έχουν έντονη χρωματική απόδοση αλλά κάποια όχι και τόσο...ωστόσο τα νιώθεις βουτυρένια στα χείλη. Διατίθενται νομίζω σε 16 αποχρώσεις αλλά θα πρέπει να ξαναδούν λίγο το θέμα της απόδοσης σε 2-3 κωδικούς...

Αυτά λοιπόν ήταν τα δικά μου αγαπημένα!! Εσείς έχετε κάτι από αυτά?? Έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε??


Φιλιά πολλά,
   Όλγα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου