Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

MADARA eco...cosmetics!!!


Καλησπέρα σε όλους!! Σήμερα θα σας κάνω ένα μικρό ταξιδάκι στην Βαλτική!! Και για να είμαι πιο συγκεκριμένη στην Λετονία, στην μια από τις τρεις χώρες της Βαλτικής, από όπου προέρχονται τα φυτικά καλλυντικά Madara eco cosmetics! Όλα τα προ'ι'όντα είναι εγκεκριμένα από την WWF και διαθέτουν Ecocert! Η ecocert αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους οργανισμούς πιστοποίησης βιολογικών προ'ι'όντων στον κόσμο! Καλύπτει προ'ι'όντα που αφορούν τρόφιμα, γεωργία, γενικό νοικοκυριό, υφάσματα και καλλυντικά! Τα πιστοποιημένα καλλυντικά από την ecocert περιέχουν τουλάχιστον 95% φυσικά συστατικά! Το υπόλοιπο 5% είναι αυστηρά ρυθμισμένο και προκαθορισμένο από την παρουσία μετάλλων, οργανικών οξέων, αλάτων και λοιπών απολύτως ασφαλών πρώτων υλών! Επίσης το σήμα της ecocert ορίζει ότι το 50% των συστατικών προέρχονται από φυτά! Τα συγκεκριμένα προ'ι'όντα μπορείτε να τα προμηθευτείτε από τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο Ελλάδος που βρίσκεται στην Αγίας Σοφίας 4 και Προξένου Κορομηλά στη Θεσσαλονίκη, τηλ.επικοινωνίας 2310233393 και  email: info@madaracosmetics.gr!


Ξεκινάω με την deep moisture cream και το deep moisture gel! Η deep moisture cream είναι μια κρέμα για πολύ βαθιά ενυδάτωση για το ξηρό έως και πολύ ξηρό δέρμα! Εμένα με βόλεψε μιας και έχω ξηρό δέρμα! Το deep moisture gel είναι ένα τζελ για λιπαρά και μικτά δέρματα οπότε εμένα δεν με βόλεψε, το εφάρμοσα μόνο για να δοκιμάσω την υφή του! Έχει πολύ λεπτή υφή και δεν βαραίνει το δέρμα!


Επόμενα προ'ι'όντα είναι  το deep mooisture fluid και η deep replenishing cream! Το υγρό βαθιάς ενυδάτωσης αφορά κανονικά προς μικτά δέρματα! Προσφέρει πολύ πλούσια ενυδάτωση αλλά και πάλι για τον δικό μου τύπο επιδερμίδας  δεν βόλεψε γιατί δυστυχώς έχω πολύ ξηρό δέρμα! Η deep replenishing cream είναι κρέμα πολύ βαθιάς ενυδάτωσης για όλους τους τύπους επιδερμίδας και πραγματικά είναι για μένα το κάτι άλλο! Έχει προστεθεί στην wish list μου! Ενυδατώνει εκπληκτικά!

Επόμενα προ'ι'όντα είναι  το tinting fluid και η time miracle eye cream! Το tinting fluid είναι υγρό χρωματισμού για όλους τους τύπους επιδερμίδας! Εμένα μου στείλανε την απόχρωση moon flower δηλαδή την πιο ανοιχτή! Μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ γιατί έχει πολύ λεπτή υφή χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο και πιστεύω πως είναι ιδανική για το καλοκαίρι! H time miracle eye cream είναι τέλεια! Την δοκίμασα και πραγματικά μαλάκωσε πάρα πολύ την επιδερμίδα στην περιοχή των ματιών μου!


Τέλος άφησα το delicate cleansing milk και την regenerating night cream! Πρόκειται για ένα πολύ απαλό γαλάκτωμα προσώπου για όλους τους τύπους επιδερμίδας! Είναι πολύ πολύ απαλό και έχει υπέροχο άρωμα! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Η regenerating night cream είναι η αναγεννητική κρέμα νύχτας για όλους τους τύπους επιδερμίδας! Εγώ προσωπικά θα έλεγα ότι πρόκειται για ξηρές επιδερμίδες μιας και εμένα μου πρόσφερε μεγάλη άνεση στην επιδερμίδα! Την φόρεσα το βράδυ και το πρωί η επιδερμίδα μου ήταν πολύ φρέσκια!

Αυτή είναι η εμπειρία  ου από τα χρήση των προ'ι'όντων Madara cosmetics! Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω την κα. Ρέα Κουχτσόγλου για την αποστολή των δειγμάτων και για την ευκαιρία που μου έδωσε να τα δοκιμάσω!

Εσείς έχετε δοκιμάσει προ'ι'όντα αυτής της εταιρείας??

Σας φιλώ,
  Όλγα!

10 σχόλια:

  1. Ναι, εχω δοκιμάσει! Αγόρασα ενα σετακι με καποια απο τα προοϊόντα, αλλα δε μου αρεσαν. Το καθαριστικό δε το βρηκα αποτελεσματικο και οι κρέμες με στέγνωναν αν κ υποτιθεται ειναι για ξηρο δερμα :(( Τελικα τα προϊόντα λειτουργουν διαφορετικά στην καθεμια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά σε αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκαιο! τελικά είναι τελείως υποκειμενικό θέμα το κατά πόσον λειτουργικό είναι το κάθε προ'ι'όν. εγώ ευτυχώς έμεινα αρκετά ευχαριστημένη! φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν τα εχω δοκιμασει αλλα ενδιαφερον μου ακουγοντε!
    σου εχω και βραβειακι αν θες μπες να δεις!
    http://stellasbeautyworld.blogspot.gr/2013/05/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! θα έρθω σε λίγο και σε σένα!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν τα έχω δοκιμάσει,αλλά ακούγονται αρκετά καλά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευκαιρία να τα δοκιμάσεις τότε!! εμένα μου άρεσαν! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει την εταιρία, αλλά θα ήθελα, μιας και έχω αδυναμία στα φυσικά προϊόντα!
    Φιλιά!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα φυσικά προ'ι'όντα έχουν μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τα συμβατικά που σχεδόν όλοι χρησιμοποιούμε! να τα δοκιμάσεις και εσύ με το καλό! φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. αν κατεβω κεντρο σιγουρα θα περασω απο κει...θελω να δοκιμασω κ εγω την deep replenishing cream!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να την δοκιμάσεις!!! φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή